080912

Jag vågar inte prata med dig, jag vet inte vad jag ska säga. Finns det något att säga? Sitter med msn "fönstret" uppe, hjärtat slår bara fortare och fortare. Men jag känner panik i kroppen så jag stänger ner det igen.
Så just därför skriver jag här istället, för jag vet att du inte läser här.  ( iof ingen som vet om den ens )

Jag älskar dig, PÅ RIKTIGT
Du fick (får) mig att känna saker som jag aldrig trodde att jag skulle kunna göra.
Och det finns inget jag hellre vill än att det ska gå att spola tillbaka till den kvällen. Jag skulle aldrig har tjatat om att dricka, jag skulle lyssnat på dig istället. Då skulle det aldrig ha hänt. Men det är försent, och jag kommer aldrig förlåta mig själv för det. 


Jag kan men jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0