081030

IDIOT!
Jag blir verkligen inte klok på dig.
Du kommer fram till mig igår på fiket, kramar om mig och säger 'hej gumman, hur är det?'  och låssas som igenting IGEN.
Och sen skickar du sms i natten och frågar varför jag tycker du är ett svin. Ganska uppenbart varför jag tycker de, men du verkar inte kunna tänka :))
Men jag bet ihop som kollade bort för att slippa se dig, men fan de brast ordentligt när jag gick ut och rökte. Tårarna spruta, men jag försöker att glömma dig, komma över dig. Men det är jävligt svårt, för jag är/var shiet kär i dig. För jag föll pladask för dig, riktigt riktigt djup vare. Och komma upp ur det är inte det lättaste kan jag då säga. Men nej usch blir bara så irriterad när jag tänker på dig, så pouuff bort med dig ur huvudet.

Men är som lov nu iallafall.
Så måndag och tisdag vart det örebro för att gratta morfar och shoppa lite smått :)
Hittade en underbar jacka om väskan som jag har velat ha länge, fast den fanns bara i brunt men den var fin den med så blev skapligt fattig. 500 för jackan och 750 för väskan, men mamma var snäll och betalade halva eftersom hon tyckte jag vart så duktig i skolan och på jobbet.
Påtal om jobbet, är helt underbart! Arbetarna som man så fint kallar dem, uppskattar verkligen mig hör man. En person där berömmer mig alltid för att jag har så fina kläder och säger hur mycket han tycker om att jag är där, hur trevligt jag är mm. Och en tjej säger hur mycket hon tycker om mig :) Känns hur underbart som helst när man får höra sådant, speciellt eftersom jag bara vart där i en vecka. Även de som arbetar där berömmer mig, säger att jag är påhittig och så. Känns skönt att jag ska vara där ända fram till jul!

Och fick nyss reda på att de blir uppsala imorgon och lucha med bror, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0