081015

JAG FICK VG+ (ett poäng ifrån mvg) fy fan va jag är stolt över mig själv! Jag är duktig, jag kan jag kan JAG KAN.
Jag som hade sån ångest över just det provet, för samhälle är absolut inget som jag kan ju.. Och jag ska inte börja tala om hur ointresserad jag är utav det heller. För just nu så känns allt det som blaha att läsa bara. Men nu är iaf det provet avklarat. Och det blir inga mera läxor eller prov detta år, gud så skönt! Nu blir det bara massa jobbande på Fockus med de utvecklingsstörda :) Ska bli jätte kul att jobba där, kan väll bero på att jag vart där förr med mamma när jag var mindre men ändå. Får hoppas att jag tycker det är lika kul nu med allt skapande och målande. Fast kommer iof inte vara där hela tiden, utan det blir även i deras affär ju. Oouff, vill inte stå där i kassa iaf..

Idag var en bra dag, hela dagen har vart min och jagh ar mått bra hela dagen. Leendet har suttit på exakt hela tiden, ouuf'  Och imorgon så blir det ner till Kjesäter och kolla folkhögskolan och så får jag se hur de blir med att läsa vidare efter sommarn. Men frågan är om jag verkligen orkar göra de, om jag orkar ge allt. För om jag inte orkar det känns det som om det bara är onödigt att jag ska läsa vidare.
Så det lär märkas efter sommarn och jag nu flyttar dit eller inte, men skulle vara ganska skönt att komma bort härifrån ett tag. Och ett plus i kanten är ju att jag kommer mycket närmare morfar så jag kan träffa han och ulla oftare. Men det blir ju även närmare till min morbror och kusiner vilket inte är allt för kul att behöva träffa de idioterna. Menmen dom kanske har ändrat sig om sina riktigt idiotiska åsikter om mig. Visst får dom tycka vad dom vill om mig, men att de ska behöva säga de rak ut till mig är jävligt onödigt. För jag har då adlrig gjort dem något, jag är bara mig själv. Och jag klär mig hur fan jag vill och jag piercar mig hur jag vill utan att de ska behöva lägga sig i de. Men det värsta är ändå när de håller på och klankar ner på mamma och pappa, och kallar dem dåliga föräldrar. För mamma och pappa har aldrig gjort något fel med mig och henrik, de har vart helt underbara föräldrar. Så de har inte alls uppfostrat oss fel, ni är bara idioter som säger de. Hmpf, blir galen bara jag tänker på de..
Men nog om de idoterna..

Har bestämt mig för vad jag ska tatuera nu, enda problemet just nu är att jag vet inte vilken stil jag ska ha på texten. Finns ju så sjukt många olika, men nån 'slingerislokig' textstil ska det vara iaf. Med texten "Aliquando et insanire iucundum est " (Ibland är det skönt att vara galen) och den texten passar mig precis. Är nästan helt säker på att den ska sitta på ryggen där uppe, men jag vet inte. Lär märkas vart den hamnar senare. Men sen behövs iof pengarna med, men om jag har tur så kanske mamma och pappa betalar lite eller hela  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0