081012

Har skrivit 12 sidor på arbetet om Autism och Asperger, poouuff hoppas hon blir nöjd nu för hon sa att om man gjorde muntligt skulle man göra de de höll på i ca en kvart-tjugo minuter.. Så får hoppas att hon är nöjd för jag känner mig helt slut och det står helt still i hjärnan.
Men nog om det.
ÄNTLIGEN kan jag snusa någelunda utan att må blaha ^^, Har hållt på att bli galen nu de senaste två dagarna utan snuset.. hmpf fattar inte hur jag ska kunna sluta..
Och snart så kommer mami och och då ska hon hjälpa mig med håret, svart igen. Men hm funderar på att bleka de igen, men va tusan vet jag om hur jag själv ser ut.. Tycker aldrig om hur jag ser ut så  vette fan vad jag passar i för färg egentligen. Men lär märkas va jag får för mig att de ska bli för färg senare.. Känner iaf för att jag måste göra något, har tröttnat på hur jag ser ut. Vill pierca mig igen även fast de bara är uhm 2-3 veckor sedan jag gjorde i ögonbrynet, ouuf jag behöver pengar..
Vill ha pengar, ska köpa ny väska som jag kärat ner mig i totalt.. Men 650:- kommer inte flygande bara sådär. Och ett par nya tunnlar måste jag köpa, eftersom smart jag har haft sönder mina älsklingstunnlar -.-
Men som sagt luspank är jag, dumma annah som krossar ruta ...
 Och otroligt nog så började han prata med mig idag, och till råga på allt frågar han om jag skaffat ny (hur tänker människan, det är inte så lätt att komma över någon, och speciellt inte han) pga av att jag hade "jag ryser av välbehag i din närhet" som msn text.. Tanken att jag inte kommit över dig än har inte flygit in i ditt huvud ser jag då allt.. 

Men nu äre dax för miami ink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0