081003

Är totalt slutkörd känns det som. Åkte hem från skolan igår för jag mådde som en åsna. Så jag sov hela dagen nästan, sen så lyckades jag sova hela natten med. Och nu idag har jag sovit ett bra tag, men ändå är jag trött. Förstår inte vad det är för knas med mig.
Och alla dessa läxor, jag blir galen på de. Har i princip haft två stora prov per vecka sen jag började, och jag har pluggat som en galning inför varje men när man väl får se provet så är det som man pluggat på självklart inte med. Blir ju för fan helt slut av allt pluggande.
Alkotanten blir iaf glad på mig eftersom jag inte orkar/hinner dricka nu på helgerna för jag sitter hemma och pluggar eller är alldeles för slut för att orka mig ut och bli kalas. Så på en månad har jag inte druckit nu, så jag är skapligt stolt över mig själv nu!
Men om tre veckor blir det praktik och jag längtar otroligt mycket. Ska bli skönt att slippa skolan och se alla idioter där :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0